Insya-Allah, dalam ruang dan kesempatan yang ada kelak, aku akan menyatakan pandanganku berhubung dengan industri Multi Level Marketing (MLM). Sejak akhir-akhir ini aku sering 'diasak' untuk menyertai dan terlibat secara aktif dalam industri MLM ini. Dengan tidak menafikan kebaikan yang dibawanya, aku juga mempunyai pandangan dari sudut yang berlainan.

Sesudah kesekian kalinya menelaah bagaimana untuk menjadikan isi blog nampak lebih menarik, aku akhirnya berjaya. Kalau tidak bagi orang lain, bagi aku ada peningkatan.

Singgah di blog Sdra. Azrul menarik perhatianku dengan novel terbarunya yang akan keluar dalam masa terdekat. Sudah tentu aku akan mendapatkannya dan menambahkan royalti jualan Sdra. Azrul. Sememangnya beliau Allah anugerahkan dengan kebolehan menulis dengan baik. Semoga anugerah ini terus digunakan untuk manfaat Islam.

This entry was posted on 28 June 2008 at 12:58 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

untuk pengetahuan semua, wan azizan belajar mengator blog daripada saudara Hasfa. beliau selalu merujuk saudara hasfa dalam segala hal...

11:06 AM

Post a Comment